Uniek in De Mooijste (persoonlijke) bedrukking! 

Z

Persoonlijk contact!

Z

Uniek in bedrukking!

Z

Klantgericht!

Makkelijk bereikbaar!

GARANTIE & KLACHTEN


Garantie

Neem bij een vraag over garantie van het artikel altijd eerst contact met ons op via info@demooijstewebshop.nl. 

Is er volgens jou iets mis met je artikel dat je bij De Mooijste Webshop hebt gekocht? En heb je de aankoopbon nog bewaard?

Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing voor zover dit fabricage- en materiaalfouten betreffen. De fabrieksgarantie is 1 jaar van toepassing. Onder de garantie vallen fabricagefouten en materiaalfouten. Zodra een artikel door iemand anders dan De Mooijste Webshop of de fabrikant wordt gerepareerd, dan vervalt de garantie. Ook vervalt de garantie wanneer het artikel is gepersonaliseerd d.m.v. bedrukken en/of borduren,  jezelf het artikel hebt aangepast of heeft laten aanpassen aan jouw specifieke wensen, bijvoorbeeld het overspuiten van een veiligheidshelm of het bevestigen van siersteentjes op een artikel.

Verlies van stras- of siersteentjes, slijtage van een siliconenzitvlak, kapotte ritsen en andere slijtage door gebruik, vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van geweld van buitenaf valt ook niet onder de garantieregeling.

Indien je recht hebt op garantie, stuur dan (ná contact met De Mooijste Webshop) je artikel terug, inclusief aankoopbon en vermeld duidelijk ook de reden van retour.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@demooijstewebshop.nl .

Mail ons je klacht, voeg een foto toe van desbetreffende artikel en vermeld bestelnummer/factuurnummer en klantnummer en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op!

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Beschadigd of incompleet artikel ontvangen?

Neem bij een beschadigd of incompleet artikel altijd eerst contact met ons op via info@demooijstewebshop.nl

Zet in je mail wat de aard is van de beschadiging of wat er mist, een foto van de beschadiging, een foto van het gehele artikel, een foto van het artikelkaartje en het bestelnummer van je bestelling.

Wij nemen na het ontvangen van je artikel contact met je op!

All search results
De waardering van demooijstewebshop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 6 reviews.